Friday 15 April 2011

.Back to memories.

Salam everyone.
Ni bukan ape-ape entry menarik pon . Cuma sekadar luahan hati yang aku terasa macam nak kongsi . Sharing is caring . caring is sharing . oh ! whatever . But i'm not miss WHATEVER okay . Well , this is my second month aku bukan lagi penghuni syurga unisel.*syurga ke . demn ! Hati ni rindu sesangatnya nak balik sane . lepak-lepak kat f.o.b . only uniselians know what is fob . Pusing-pusing tasik . errr tak pon pusing-pusing BANDAR batang berjuntai . hmm how i miss that moments . well , sometimes kita fikir baik buangkan saja kenangan yang ada biar diri kita tak dibelenggu cerita semalam . Tapi kita fikir pulak dari sudut lain , kenangan tu kan berharga sebab kita ni hidup semuanya berpandukan kenangan and pengalaman . Bila duduk sorang-sorang mulalah otak aku ni buat flasback , rewind bagai . Macam-macam perencah dah asenya lau nak diceritakan tentang kenangan . Banyak perkara yang aku rindukan . Ramai sangat yang bermain-main kat ingatan ni . Tapi apa yang aku tak mahu lupa adalah kamu ! yes you . Hati saya beku sebab kamu ! Dalam banyak-banyak , you're the one that i remember most ! almost every second of my time . Kamu kenangan yang aku tak mahu hilang . berharga . yes , sangat berharga . Tapi bukan kenangan indah yang aku ada ..demn ! hate this too much . by the way , even bukan kenangan indah yang awak bagi kat saya , tapi tiap saat saya doakan yang tebaik untuk awak . Doakan yang awak dapat yang terbaik untuk mengantikan saya . because of what ? Because i still love you tapi sebagai apa , saya tak punya jawapannya . Yang saya tau , besar harapan saya untuk tengok awk bahagia even bukan dengan saya . :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...