Thursday 21 April 2011

.Celebrated mama's birthday.

Assalamualaikum readers . 
Last night pas balik keje , Aku terus pegi ambil tempahan kek yang ayah tempah untuk mama . Penat gila semalam , rushing pas balik keje dan mandi siap ala kadar je . Tapi untuk mama tersayang wa takda hal lah . Setahun sekali je celebrated . Even bukan besar-besaran or mewah-mewah pon . 



Then ingatkan nak celebrated kat rumah je . Tapi ayah ajak pulak pegi makan-makan kat Thai Seafood . Lepak situ jelah malam tadi . Aku dengan muka cam cengkodok penyek , redha jelah pegi sane .


muka aku dah habis teruja da ni aku rasa .

So , happylah tengok mama pun happy dengan surprise ayah buat tu . Wah , romantic gitu . even dah umur 40 an still loving . ececeh . jeles akuh ni h. Suddenly teringat pulak last year , ada yang tersayang celebrated birthday aku , and presentnya pulak kitorang gi jalan-jalan kat genting . hmmm miss that moment !  eh , tak nak ingat tak nak ingat !


i loves both of u damn much .

Along doakan mama panjang umur and bahagia selalu . Lots of love from your lovely daughter*eceh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...