Sunday 24 April 2011

.Girl Vs Stiletto.

Salam readers .


Petang ahad ni rasa borink pulak . tak tahu nak buatpe . Tapi sha de sediakan 1 entry khas untuk gegirl . Girl VS Stiletto . Menda apa stiletto tu ? err janganlah buat malu . high heels tau tak ? kasut tumit tinggi lah sayang kuh ! Korang minat berkasut tinggi ? minat menggunakan stiletto? Cube usha image2 kat bawah ni . cantik kann...
Wah cantik gila ! nak beli 8 lah!
Macam ngeri jek nak pakai .

Actually aku pun minat gan kasut-kasut tinggi ni . Nampak elegan kan . De kawan-kawan aku cakap, bila mereka memakai kasut tumit tinggi dorang akan rasa lebih confiden . Lebih elegan . wahhh.. Aku pon rase jugak bila pakai kasut tu . tapi bukan rase confiden lahhh tapi rasa cam nak menangis ! Tak confiden langsung ! memandangkan saiz ketinggian aku yang hanya 152cm ni je so aku rasa orang hanya akan nampak tumit kasut aku je . Tapi betullah kan ? korang akan rasa konfiden bila pakai kasut macam tu kan? Tapi lau tanya aku suka pakai kasut mana , aku prefer kasut flat je . biarlah orang yang jalan ngan aku sume cam model skali pon and aku akan tenggelam antara diorang tapi untuk aku pakai kasut tingi-tinggi cam tu memang tak lah ! Lau jatuh nanti haa cane ? kn?kn? 

Ni kalau terpijak ibu jari ni seminggu lumpuh asenya.

err , ni kasut ke pasu ni?

Tapi lagi best pakai selipar je kott. senang kan? lau kene kejar anjing ke tak lah terkiyal-kiyal kan ? So pilih lah untuk jadi gadis stiletto or gadis selipar jepun je!

Pakai ni je senang kan?

Ape , ingat pakai selipar jepun takde standard ke ? tu , pi masuk butik roxy ke tropicana ke . usha siket bape harge selipar jepun kat situ . haa sesilap lagi mahal dari stiletto korang kann . Pakai memane pon okay yang penting keselesaan okay ? Janganlah pulak kate yang pakai stiletto anggun cam perempuan sejati tapi yang pakai selipar jepun tak cam perempuan sejati . hahahah ! mana korang tau sejati ke tak yang pakai stiletto tu . entah-entah...awww mak tak suke lah nyahhh... :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...