Sunday 10 April 2011

.Kau rase ko hensem jadi aku sukalah?camtu?.

Salam readers .
See the topic? gempak isn't it? hahaha..aku memang suke buat gempak.kay2 berbalik to our topic. Ni aku cite ikut pengalamanlah.Pandang sekeliling korang . wow , ramai tak lelaki hensem?lelaki yg tak hensem? eh silap.. kurang menarik? ramai?? Kay2 , Tengok yang hensem tu dulu. adakah bila korang pandang diorang and diorang akan berubah kelakuan menjadi kind of jerk err i mean macam perasan gitu.. haaa ade?ade? lau ade korang terus alihkan pandangan kat lelaki yang kurang menarik pulak . Adakah mereka akan buat tak tahu je apabila korang pandang diorang?? Lau nasib korang bertuah u all can see the different tau. haa , KEBANYAKAN nya lah kan, kebanyakan okay bukan semua. kebanyakan guy yang hensem ni(err hensem ker??),perasan je yang dia tu hensem . Aku bukan lah nk judging ke ape. Tapi lau hensem plus pintar, yang tu i likeeee okay :) Tapi yang hensem stakat warm warm nail ni tapi ape pon tak ada, tak de pe pon yang korang patot bangga kan . setakat ade rupa je tak leh cari makan pon. For guys yang muka ala kadar je tapi cerdik pulak yang tu lebih menarik minat perempuan sekarang aku ase.
Yang ni swear I LOVE YOU :)
So untuk korang yang rase diri korang tu handsome plus cerdik , Alhamdulillah. bersyukurlah dengan kurniaan Allah s.w.t. Tapi for guys yang setakat hensem je tapi ape pon takde , janganlah bile perempuan usha je korang pikir " awek tu nk usha aku.. pehhh " Entah2 perempuan tu kutuk korang ke, sape tau kan. So bagi yang hensem , lengkapkan lah diri anda dengan ilmu supaya orang akan pandang tinggi and mesti ayat awek2 sekarang "wahh da lah hensem, pandai pulak tuuu..." 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...