Wednesday 13 April 2011

.Kerinduan.

Salam dunia .
Alhamdulillah Allah s.w.t panjangkan lagi usia aku sampai ke hari ni. Sebenarnya hari ni rasa tertekan sangat . bukan disebabkan masalah keje atau pon masalah keluarga . Tapi disebabkan faktor rindu . Ye RINDU . Rindukan kawan-kawan yang dianggap keluarga kat unisel tu . adik zaty , ayda debab ,budak kuat melatah tu ,ganu and especially si debab tu .


Guys , i do miss you all damn much :(






Well , almost two month aku xde dengan korang . Memang tertekan jugak rase sebab dua sem ak adap muka korang je . Balik kampung pon jarang-jarang bila ada dengan korang . Sorry sebab tinggalkan korang . Bukan sengaja tapi aku ada sebab aku sendiri . trully sorry . Ada masa , ade kesempatan nanti aku jumpa korang okay sayang-sayang . take care . :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...