Thursday 21 April 2011

.Dilema interview.



Assalamualaikum readers .

ok arini aku bengang tahap ape aku dah tak leh nak explain dah ! Ni sume gare-gare interview and google maps yang buat aku punya contact lense tercabut ! what the ayam is this !! ase cam nak masuk lam pc pon ada jugak . haa ni lah padahnya lau x penah amik tau pasal jalan . naik kete , gedebush tido terus ! ni cane aku nak pegi kat tempat ni ? sape pulak nak harap jadi pemandu pelancong ni ? 

balakong .

KOta kemuning SA

Dah cane nih ? Mulalah aku ni ase nak makan chicken chop je ni lau marah-marah gini haaa . Dalam map tengok cam dekat je . Tapi sure confirm yakin kebas jugak punggung nak pegi ni . alahai interview . x boleh ker jauh lagi dari ni . Ape tak anta Sabah Sarawak je . kan bagus ! -.-





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...