Monday 18 April 2011

.Awak yang saya ingati.

Salam readers .
Awak , 
Bila awak jauh awak tau tak yang saya sunyi .
Tapi bila awak ada depan mata saya tak hargai .
Awak ,
awak tahu tak yang awak tak pernah ajar saya untuk berdikari .
Semuanya awak lakukan untuk saya sampaikan saya tak boleh nak berdiri atas kaki sendiri .
Awak ,
Dulu awak selalu pentingkan saya lebih dari awak pentingkan diri awak sendiri .
Bila nak makan pon awak akan pastikan yang perut saya dulu yang akan terisi .
Awak ,
Bila saya sakit awak tahu tak yang saya perlukan awak di sisi .
Sebab selama kita kenal awak tak pernah tak ada untuk menemani .
Awak ,
Dulu tak pernah satu pon permintaan saya yang awak tak turuti .
Semuanya awak penuhi sampai kadang-kadang saya sendiri tak hargai .
Awak ,
Waktu tu indah sangat untuk saya kenangi ,
Sebab sekarang awak bukan milik saya lagi .
Awak tak ada untuk bantu saya berdiri .
Tak sempat untuk ajar saya berdikari.
Dan sekarang baru saya belajar untuk menghargai..
Tapi dah trlambat sebab awak dah lama pergi...
Awak ,
Mungkin awak dah jumpa apa yang awak cari .
kebahagiaan yang awak ingini .
Tapi yang pasti saya sentiasa doakan yang terbaik .
Untuk awak dan orang yang sekarang awak sayangi . :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...