Monday 18 April 2011

.Kenapa BLOGGER LELAKI macam LEBIH hebat dari PEREMPUAN?.

Salam all's . 
selamat petang adik-adik :) ceceh.. cam aku besar sangat plak kan ! Hahahaha . ekcely , petang-petang gini memang tak de benda lain lah yang aku buat kecuali BLOG WALKING . saje tinjau-tinjau . yelah , blogger baru cam akuh ni kene lah banyak survey belog-belog senior . haaa tak gitu . Dalam dok usha-usha nih , jumpalah belog sorang abang nih . Aiceh , abang gitu . hehehehe . Jatuh hati dah tengok belog abang nih .*tengok belog je okay . kang tak pasal-pasal aku kene shoot ni kang! Ase cam semart je kat pandangan akuh ni ! haaaaa nak tau sape ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mas Ahmad Safwan

Bang , sori wa curi pict lu sebab jatuh hati sangat dah ni . hahahahah tak2 . so , dalam perkiraan aku ni macam mane lelaki boleh jadi cam lebih hebat dari perempuan ! ish , aku tak pueh hati larrr... bang aja dong cane nk jadi blogger best camtuh ! sumpah jeles !! Tapi blogger pempuan ada jugak yang hebattt . sape kate tak ada . especially KEKNIS !!

Asal lah cantik sangat ni kak oi ! jeles gilaaaa !!

Jadi aku sendiri takde jawapan untuk persoalan aku nih . Yang pentingnya camne nak jadi blogger yang hebat skang ni . susah tuh... haish !! *berlalu ngan perasaan jeles meluap ! hooo~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...